Kennissessie WKR in de praktijk

De werkkostenregeling is voor iedere ondernemer verplicht. Maar hoe werkt de WKR precies? Maakt u wel optimaal gebruik van de regeling? En is uw financiële administratie wel WKR-proof? We merken dat bij veel ondernemers dat nog niet het geval is. En daarmee laten ze kansen liggen. Tijdens deze Kennissessie laten we u daarom zien hoe u optimaal gebruikmaakt van de WKR.

Datum
28-11-2017

Tijdstip
10:00 tot 12:00

Locatie
Gildestraat 15, Kampen

Kosten
€ 45,- exclusief btw

Met de kennis die u opdoet, kunt u het boekjaar goed afsluiten en begint u met een vliegende start aan 2018. We geven inzicht in de administratieve eisen die de Belastingdienst stelt en laten praktische voorbeelden zien. Daarnaast informeren we u over hoe u de arbeidsvoorwaarden kunt aanpassen in het kader van de WKR.

Bovendien brengen we u op de hoogte van het laatste nieuws over de nieuwe wet- en regelgeving rondom salaris- en personeelsadministratie. Want er gaat nogal wat veranderen.

Onderwerpen

Tijdens de Kennissessie gaan we onder andere in op de volgende vragen:

  • Hoe werkt de werkkostenregeling?
  • Hoe richt ik de financiële administratie hierop in
  • Wat zijn de aanpassingen in de arbeidsvoorwaarden?
  • Welke wijzingen komen eraan op basis van de nieuwe wet- en regelgeving

Praktische informatie

Datum: dinsdag 28 november 2017
Tijdstip: van 10:00 tot 12:00
Locatie: Gildestraat 15, Kampen
Investering: € 45,- exclusief btw

Aanmelden

Direct aanmelden? Vul hieronder uw gegevens in om u aan te melden of stuur voor meer informatie een e-mail naar jessie@accountantsgilde.nl. Wees er op tijd bij, want vol is vol!

Dit is de laatste kennissessie van dit jaar. De eerstvolgende wordt gegeven op donderdag 29 maart 2018. Dan zullen we het hebben over wijzigingen in de arbo- en privacywetgeving.

Direct aanmelden

Aanmelden kan helaas niet meer. Ga naar het overzicht voor alle actuele GildeSeminars.

MIJN GILDE