‘No-nonsens én professioneel’

Samen met zijn vrouw runt Francois Goosen kledingwinkel Every-one en de Actieslijter in IJsselmuiden. Na de nodige strubbelingen met andere adviseurs, besloot hij de financiële zaken anders aan te pakken. Hij koos voor een samenwerking met AccountantsGilde.

Bedrijfsnaam
Every-one / Actieslijter

Referentie door
Francois Goosen, mede-eigenaar

Gevestigd in
IJsselmuiden

Website
www.everyone.nl

Samen met zijn vader startte Francois jaren geleden een dierenspeciaalzaak. De heren besloten uit te breiden met outdoorkleding. “Dat liep zo goed, dat ik samen met mijn vrouw overging op een modezaak voor mannen en vrouwen: Every-one. Inmiddels hebben we ook een zaak met kinderkleding. En toen de slijterij uit het dorp failliet ging, wisten we het meteen. Een slijterij gaan we er ook bij doen.”

Het voelde direct heel goed

Ondernemers die van aanpakken houden dus. Maar met 3 zaken komt er aardig wat administratief werk bij kijken. En nadat het mis is gegaan met vorige adviseurs, was het tijd voor verandering. “We merkten dat we een gespecialiseerd kantoor nodig hadden. Het was tijd om het anders aan te gaan pakken en te zoeken naar een accountantskantoor dat onze bedrijven naar een hoger level kon tillen. Op advies van onze notaris klopten we aan bij AccountantsGilde. Dat voelde direct heel goed. Ze zijn no-nonsens én professioneel. Dat past bij ons. Ze kwamen zelfs even bij ons kijken bij de winkels om te zien wie we zijn en hoe we werken.”

Francois is erg te spreken over hoe AccountantsGilde de gehele administratie overneemt. AccountantsGilde verzorgt de salarisadministratie, btw-aangiftes en jaarrekeningen. Margo Mulder-van Olst is de relatiebeheerder. “Het contact verloopt heel goed. Niets is te gek. Ze pakt veel op, neemt het serieus. Een pro-actieve houding, dat is belangrijk. Ze vraagt ook regelmatig: ‘Hoe gaat het met de personeelszaken? Heb je nog vragen?’ Ik moet op iemand kunnen vertrouwen.”

Kennis in huis

De korte lijnen, de mentaliteit en het altijd voor je klaar staan spreekt Francois erg aan in de samenwerking. “Ik merk echt dat ze kennis in huis hebben. Ze weten wat ze doen. Ik heb tot nu toe altijd nog te maken gehad met kundige mensen die hun vak verstaan. En die allemaal met je mee willen denken. Je mag alles vragen. En dat voelt als een warm bad.”

Gerelateerde verhalen

Gerrit Juffer, eigenaar Kagas

‘Ze geven me het gevoel dat ik de grootste klant ben’

Hetty en Jan Meijer, eigenaren TTL Primadent

‘Na een boeken-
onderzoek bleek alles perfect geregeld’

MIJN GILDE